AnasayfaAnasayfa  PortalliPortalli  TakvimTakvim  GaleriGaleri  SSSSSS  AramaArama  Kayıt OlKayıt Ol  Üye ListesiÜye Listesi  Kullanıcı GruplarıKullanıcı Grupları  Giriş yap  

Paylaş | 
 

 bugün ilk kritiğimizi yapacağız

Önceki başlık Sonraki başlık Aşağa gitmek 
YazarMesaj
LiMaN
Administrator
Administrator


Mesaj Sayısı : 1977
Kayıt tarihi : 10/12/06

MesajKonu: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Perş. Ocak 25, 2007 8:31 am

Bu gün Ankarada yaşayan genç sanatçıların sergisi var

http://liman.goodforum.net/Sanat-c1/Duyurular-f14/Arafta-2-sergisi-25-ocak-t310.htm


Daha önce Şekerbank sanat galerisinde bir araya gelmişlerdi. Sevgili Cezmi Orhan böyle bir seçki gerçekleştirdi. sergiden fotolar da almalı. Ankarada yaşayan arkadaşlar akşam kokteyldeyiz. Birebir tanışamadık, gelebileceklerle Galeride buluşmak üzere diyorum.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://liman.goodforum.net
LiMaN
Administrator
Administrator


Mesaj Sayısı : 1977
Kayıt tarihi : 10/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Ptsi Ocak 29, 2007 9:04 am

Hepinizin eline sağlık arkadaşlar. ama tüm samimiyetimle şunu da söylemek istiyorum. Keşke o work shop yapılmasaydı. Bir bildiği vardır organizasyonu yapanların. Resimleriniz hakkında fazla birşey söyleyemek istemiyorum. Tek tek kritik yapmak için de herkesin diğier çalışmalarını da görmek gerekir.

Hakan selçuk bacak ilk kez büyük bir tuval denmesine karşın çok çarpıcı bir çalışma ile karşıladı gelenleri. Ben Hakana hoş geldin diyorum ve başarılarının devamını diliyorum. HOŞ GELDİN HAKAN S. BACAK İlk kişisel sergin için elimden geleni yapacam abimmmm.

Bu sergide olan herkes yakın takibimde artık HEPİNİZİN ELLERİNE BEYNİNE SAĞLIK

Gönül isterdi ki, work shop a ayrılan zamanda sergide işleri olan arkadaşlar kokteylin havasını yaşasaydı.
Beyaz sanat galerisi ne böyle bir sergiye mekan olduğu için çok teşekkürler.

Sevgili cezmi sana da çok teşekkürler dostum.

Sergide elinde fotoğraf makinesi olan arkadaşlar Paylaşıma elinizdeki sergi fotolarından atarsanız sevinirim, ya da bana gönderin ben koyarım buraya.


En son tarafından Cuma Şub. 02, 2007 5:48 am tarihinde değiştirildi, toplamda 1 kere değiştirildi
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://liman.goodforum.net
bacak
Moderator
Moderator


Mesaj Sayısı : 35
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 20/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Cuma Şub. 02, 2007 3:33 am

teşekkür ederim harun abi, hoşbulduk.

workshop konusundaki fikrine katılıyorum. illa yapılacaksa da ne bileyim "hadi şimdi de gençleri resim yaparken izleyelim" gibi bir duyuru yapılmadan olmalıydı. tualler orda dururdu, biz de gidip gelip boyardık, kurumasını beklerken kokteyle katılırdık falan. hem herkesin resmi o kadar hızlı bişeyler yapmaya müsait de değildi. ha ben ucuz atlattım, çıkardım stencilimi, bastım spreyi ama diğer arkadaşlarda oluştu tabi bi gerginlik. neyse. her şey tecrübe değil mi zaten Smile

tekrar teşekkür ederim
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bacak.blogcu.com/
özer
gri
gri


Erkek
Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 29/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   C.tesi Şub. 03, 2007 8:44 pm

cezmi
hoca gerçekten iyi bişe yapıyo
ancak aynı isimlerin tekrar tekrar konlması pek anlamlı değil.diğer insanlara da şans verilmeli.isimler değişirse bu projenin anlamı ve gençlere katkısı daha fazla olur.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bacak
Moderator
Moderator


Mesaj Sayısı : 35
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 20/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 4:34 am

değişiyor değişiyor merak etme.

bu sergide, ilk sergide olmayan 3 yeni isim (yeni isim dediğime bakma, semra yücel hepimizden eski Smile ) vardı.

"üçüncüde, ilk iki sergiden kimse olmayacak" diyor cezmi hoca. yavaş yavaş. sabırlı olmak lazım.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bacak.blogcu.com/
özer
gri
gri


Erkek
Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 29/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 5:01 am

DOSTUM SADECE ÜÇ İSMİN DEĞİŞMESİ YETER Mİ SENCE .OKADAR KİŞİ ARASINDA HERSENE FARKLI İSİMLERE YER VERİLMESİ DAHAİYİ DEĞİL Mİ.O SERGİDE SENİNDE OLMAN DEĞİŞİMİN SAĞLIKLI YAPILDIĞI ANLAMINAGELMEZ.
OBJEKTİF OLMALIYIZ,DAHA SAMİMİ VE OLAYLARA DAHA OBEJEKTİF BAKMAMIZ LAZIM.YOKSA BURADA HAYBEDEN CHAT YAPMAK İÇİN BULUNMUYORUZ.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bacak
Moderator
Moderator


Mesaj Sayısı : 35
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 20/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 6:09 am

sergide benim de olmam mı? yanlış noktaya takılıyorsun baştan söyleyeyim. sen bana bunu dersen, ben de sana "e sen de içinde olmadığın için eleştiriyorsun o zaman" deme hakkını elde ederim ki bu, tartışmayı çok kişisel ve kısır bir noktaya götürür değil mi? o yüzden gerek yok.

ufak sergiler bunlar, bugün ahmet çağrılır, yarın mehmet. e malum ankara gibi bi yerde yılda 1500 tane genç ressam çıkmıyor ki.. 3 tane yetmez demek de bu noktada bana gerçekdışı geliyor.

ki sergi bu anlamda bir adalet de vaadetmiyor zaten, cezmi orhan'ın kişisel beğenisi sonucu oluşmuş bir liste, o kadar. bu sebeptendir ki bu tip bir sorunun muhatabı ben olamam elbette.. ama yukarda da dediğim gibi "her sene toptan değişsin" demek de ankara'daki gerçeği görmezden gelmek olur.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bacak.blogcu.com/
özer
gri
gri


Erkek
Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 29/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 8:50 am

dostum sadece 3 tane ressamda çıkmıyo ama.zaten kaç kişi var sergide bence toptan değişecek kadar genç sanatçı çıkıyo.
tabiki muhattabı sen değilsin ancak sabırlı olmak lazım falan demekte hoş değil.bu işlerin sabırla değil tanıdıkla hocaların tavsiyeleriyle gerçekleştiğini hepimiz biliyoruz.
cezmi hoca iyi bişe yapıyo ancak bu sergide ya öğrencilerini yada arkadaşlarının tavsiyelerini değerendiriyo.böle bişe olacağından haberimiz bile olmuyor.eğer amaç farklı birilerini almaksa bunu ciddi anlamda duyurup değerlendirme öle yapılmalı.
ha bunları sana sölmeminde anlamı yook ...
birbirimizi anlayalım yeter.burada tartışma derdinde değilim..tartışaaksak konuşacaksak böle bişeyi yüzyüze daha samimi ve daha iyi olur.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bacak
Moderator
Moderator


Mesaj Sayısı : 35
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 20/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 9:37 am

her sene sergiyi toptan değiştirmeye yetecek sayıda ressam adayı (her resim bölümünü bitireni kastetmiyorum elbette) çıktığını düşünmüyorum. bu konuda anlaşamayacağız, tamam.

eğer bu işlerin "sadece" birilerinin tavsiyeleri ve ilişkiler sayesinde yürüdüğünü düşünüyorsan büyük yanılgı içindesin. kimse kimseyi sırf iyi bir insan, akıllı, saygılı efendi bi çocuk diyerek herhangi bi sergiye almaz değil mi. bi şekilde ortada dolaşan işler, isimler vardır. ama o isimlerin bi şekilde ortada dolaşmaya başlamaları da zaman alır, emin ol. "sabırlı olmak gerek" dememde ne gibi bir hoşnutsuzluk bulduğunu hiç anlayamadım. "bekle, sıran gelecek" gibi bir şey demek istemedim eğer öyle anladıysan.. ortada bi sıra yok zaten. demem öyle bir şey.

seni anlıyorum elbette, niye anlamayayım. her gün yattığı yerden sergilere davet edilen, dergilerde "genç yetenek" olarak tanıtılan, pohpohlanan bi adam değilim ki. bizim de çok oldu başarısızlıkla sonuçlanan sergi açma girişimlerimiz (mekan, para, vs.. ya da sırf genç olduğumuz için reddedildiğimiz yerler).. daha ancak, katıldığım son 3 sergiye davet edilmek suretiyle çağrıldım.

sonuç olarak araf'ta sergilerinin "türkiye'de ne kadar genç ressam varsa ortaya çıkaracaz, bu yol bizden geçer" gibi bir iddiası yok. yeterince duyurulsaydı, ona göre seçimler yapılsaydı gene dışarda kalanlar olacaktı. ve tarafından söylenen şeylerin benzerlerini duyacaktık onlardan da. "kim seçti kardeşim bunları, ne biçim sergi bu"... ve herkes elbette kendince haklı olacaktı. demek istediğim bu işlerin yürümesinin zaten herkesi memnun edecek, kusursuzluk derecesinde adaletli bir yolu yok. ya zaten hayatta "herkesi" memnun etmenin bir yolu yok.

bu sergidekiler süperdir, gerisi işe yaramaz diyen de yok. uğraştığımız alanın belirleyicisi "zaman"dır. onun bunun lafı değil. ben bugün resim yapmayı bıraksam geçmişte katıldığım onlarca serginin bi önemi kalır mı? hayır.. yani demem o ki yapılması gereken tek şey ölene kadar çalışmak. sanat nankör değil. emeği yerde bırakmaz.

"tartışmak" kelimesi kulağa hoş gelmiyor lakin her zaman kötü anlamlar içermez malum. burda "tartışmayacaksak" nerde tartışacağız?



not: tartışmayı sen/ben noktasına çekmek için değil, sadece kendi adıma konuşabilme hakkım olduğu için yukarda kendimden örnekler verdim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bacak.blogcu.com/
özer
gri
gri


Erkek
Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 29/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 3:54 pm

tabiki burada tartışacağız ancak benim sürekli internet şansım olmuyor o sebepten karşılklı tartışıız dedim.tartışaktan kastım konuşmak.
ancak sabırlı olmak konusunda düşündüğümü kastedmediğine sevindim.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
özer
gri
gri


Erkek
Mesaj Sayısı : 17
Yaş : 37
Kayıt tarihi : 29/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 4:14 pm

ismi biyerlerle duyulan yada geçen herkesin iyi olduğu anlamına gelmez.
burda senin bu şekilde çağrıldığını sölemedim.ancak oradaki herkesinde senin gibi seçildiğini düşünüyosan inan yanılgı içinde olan sensin.
bu işlerin nasıl yürüdüğnü enaz benim kadar sende tahmin ediyosun.
bende demiyorum bu sergiye girenler oldu tamamdır diye bişe.
benim mutsuzluğum kızgınlığım seninde yaşadığın rededilmeler ve bunun hangi krıterlere göre red edilişine.bu sergi için herhangi bir başvurum yada red edilmem olmadı bunuda belirtiyim.
senin haybeden kabul edildiğinide asla düşünmüyorum.bunları sergiyi gezdiğim için söylüyorum.
ama gerçekten hiç hak etmeyen kişilerde var.şans verilmesi gereken sağlam insanlarda var.demek istediğim sadece bu...
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör
bacak
Moderator
Moderator


Mesaj Sayısı : 35
Yaş : 35
Kayıt tarihi : 20/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Paz Şub. 04, 2007 8:15 pm

benim de dediğim bu zaten.. %100 adalet sağlanamaz elbet, hayatın hangi alanında sağlanıyor ki? böyle şeyleri dert etmemek gerekiyor sadece.. sonuçta kimin ne olduğunu zaman belirleyecek, 3-5 sergi ya da bi iki kişinin pohpohlaması değil. birileri "tesadüfen" şu an ordaysa, ilerde olmayacaktır zaten.
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://bacak.blogcu.com/
astralcat
Moderator
Moderator


Kadın
Mesaj Sayısı : 312
Yaş : 32
Kayıt tarihi : 20/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Ptsi Şub. 05, 2007 12:18 am

Hak eden eninde sonunda hakkını alır, hak etmeyen de arkasında kim olursa olsun silinir gider zaten. Bekleyip göreceğiz zaman ne getirecek ne götürecek.....

Not: sadece sergi-sanat vs. için konuşmuyorum hayatın her alanında böyle. Ve genele konuştum herhangi bir şahısa değil lafım, kimse alınganlık yapmasın....

_________________
GÖZLÜYE GİZLİ YOK
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://my.opera.com/astralcat/blog/
LiMaN
Administrator
Administrator


Mesaj Sayısı : 1977
Kayıt tarihi : 10/12/06

MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Ptsi Şub. 05, 2007 4:24 am

canlaaaarrrr Very Happy
hiçbirşeyi takmayın kafanıza... sizi seviyorum..
yakında yepyeni bir başlık açıyoruz.. "SİZİN İÇİN" alın size işlrerinizi sergileme imkanı, sonra gelsin salonlarrrrrr. cheers
Sayfa başına dön Aşağa gitmek
Kullanıcı profilini gör http://liman.goodforum.net
Sponsored content




MesajKonu: Geri: bugün ilk kritiğimizi yapacağız   Bugün 4:55 am

Sayfa başına dön Aşağa gitmek
 
bugün ilk kritiğimizi yapacağız
Önceki başlık Sonraki başlık Sayfa başına dön 
1 sayfadaki 1 sayfası
 Similar topics
-
» Tanzimat'tan Bugüne Uzanan Türk Edebiyatı'nın Dönemleri
» 12.Genç Hollywood Ödülleri
» Bu gün benim Doğmama günüm
» Link değişimi yapacağım ama ?
» Bu verdiğim Resim kodunu istediğim şekilde nasıl koyabilirim?

Bu forumun müsaadesi var:Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz
 :: Sanat :: Sergi kritikleri-
Buraya geçin: